luni, 6 iunie 2011

BANCURI

*Doua vecine se intalnesc intr-o dimineata.
-Ce-i cu tine, draga, esti bolnava?
-Nu, de ce intrebi?
-Am vazut azi-dimineata doctorul iesind din apartamentul tau.
-Si ce? De la tine au iesit odata trei soldati. Te-am intrebat eu daca a izbucnit razboiul?

*O tipa blonda, superba, la volanul unei masini superbe, opreste la semafor. Apare "aurolacul" din zona si-i cere o tigara. Blonda i-o ofera imediat ca sa scape de el. Intre timp apare culoarea verde si tipa pleaca in tromba. La urmatorul semafor, in mod ciudat, acelasi individ:
-Doamna, da-mi si un foc!
Tipa ii da bricheta cu totul, ca sa-l vada plecat de langa portiera, si pleaca mai departe.
La al treilea semafor, acelasi individ(spre exasperarea blondei):
-Doamna ai fost o dama buna cu mine, asa ca, daca-mi dai 1 leu te invat sa iesi din giratoriu.

*Un ascultator suna la un post de radio.
-Buna ziua!
-Buna ziua! Va ascultam.
-Am gasit un portofel care contine 15.000$ si un buletin de identitate pe numele ION ION.
-Si vreti sa gasim pagubasul?
-Nu, as vrea sa-i ofer o dedicatie muzicala.

*O baba urca in tramvai si, ca de obicei, toate locurile sunt ocupate. La un moment dat vede un pusti stand pe scaun; asteapta vreo 5 minute, dar baiatul nu se ridica si se face ca n-o vede. Indignata, ii zice:
-Nu sti sa oferi si tu locul celor mai in varsta?
La care pustiul raspunde:
-Ce, te dor picioarele?
Cand erai tanara ofereai si tu locul celor varstnici?
-Bineinteles!
-Vezi, de-aia te dor picioarele!!!

*Doua blonde se plimba pe strada. La un moment dat una din ele gaseste un ciob de oglinda si ii spune celeilalte uitandu-se in oglinda:
-Auzi, poza asta imi pare cunoscuta.
Cealalta blonda ii ia ciobul de oglinda si ii spune:
-Normal, draga, doar e poza mea!

Isărescu la frizer.
Tzâc, tzâc,tzâc!
Frizeru: Domnu Guvernator, cum mai merge economia?
Isărescu : mm, bine…
Tzâc, tzâc,tzâc!
După câteva minute
Frizeru: Domnu Guvernator, cum mai merge economia?
Isărescu : mm, bine…
Tzâc, tzâc,tzâc!
După câteva minute..
Frizeru: Domnu’ Guvernator…
Isărescu: Auzi, da ce mă tot intrebi?
Frizeru: Păi când vă întreb vi se ridică părul şi il tai mai bine!!!

- Ce mai face zburdalnica ta bunica ? Se mai da calare pe balustrada scarii ?
- Da, dar mai greu. Am pus sarma ghimpata de sus pana jos.
- Si asta o opreste ?
- Nu, dar ii incetineste alunecarea.

In paradis, Sf. Petru intimpina 10 femei moarte in aceeasi zi.
- Toate femeile care si-au inselat sotii, un pas inainte.
9 dintre cele 10 femei inainteaza cu un pas. in acel moment, Sf. Petru se intoarce catre Dumnezeu:
- Si cu surda ce facem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu